Страничка учителей украинской и русской словесности

Фролкіна О.В.
АНОТАЦІЯ
Робота містить опис досвіду роботи вчителя української  мови і літератури з питання “Підвищення пізнавальної активності учнів з метою розкриття їх творчих здібностей”. У ній описуються способи, які використовує вчитель під час роботи, для підвищення  ефективності уроків.
Також вказуються умови, які сприятимуть максимальному розкриттю творчих здібностей учнів. Учитель-словесник пропонує фрагменти уроків, які сприяють досягненню поставленої мети.
 
                                   5 клас – від адаптації до успіху
 
        Перехід учнів з початкової школи до середньої викликає зростання стресового навантаження як на самих учнів, так і на їхніх батьків. Це пов’язанo з появою нового класного керівника, нових учителів, предметів та ще й співпадає з віковими змінами – вступом дитини у підлітковий вік.
        Протягом І семестру 2012-2013 навчального року педагогічний колектив школи працював над вирішенням дидактичної проблеми щодо адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі. Для попередження можливих негативних явищ на даному етапі розвитку особистості школяра, виявлення труднощів адаптації практичним психологом школи проведено спеціальне  дослідження та надано рекомендації класному керівникові та вчителям, які працюють в 5 класі.
       З метою моніторингу стану адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі, адміністрацією школи відвідано ряд уроків, проведено співбесіди з учителями та класним керівником, проаналізовано навчальні досягнення учнів за результатами І семестру в порівнянні з попередніми роками.
      Адаптація дитини до навчання в середній ланці школи відбувається не одразу. Це довготривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на усі системи організму. Тож робота педагогів з питань пристосування дітей до навчання в середній школі продовжуватиметься до кінця навчального року.
      Так, під час відвідування уроку української мови 1 лютого 2013 р. була оцінена робота Фролкіної О.В. з погляду вказаної проблеми. На уроці спостерігалася сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднувалось із вимогливістю вчителя до учнів. Педагогом було вжито певних заходів для ефективної роботи п’ятикласників. Особливість уроку полягала в коротких поясненнях учителя, виконанні вправ, навчанні конкретним прийомам, які діти зможуть одразу використати у своїй навчальній діяльності й досягти успіху в подальшій роботі на уроках.
 
 

Добавить комментарий